Mycket på en gång!

Tänk, att om en vecka har jag flyttat till en ny stad! Det är nästan som att börja ett nytt liv, iaf. känns det lite så. Jag ser faktiskt fram emot att plugga nu. Får ser hur det blir i verkligheten. Om det blir jobbigt kommer jag troligen “unload” här, och inga nyheter får ses som goda nyheter. Sen vet jag inte när jag kommer att vara “online” igen efter flytten så det lär bli lite tyst ett tag. Men när jag är tillbaka lär det finnas en hel del att berätta! :)

Ett tips om någon som läser det här funderar på att studera i Stockholm. Vill ni ha någonstans att bo så är det bäst att ställa sig i kö nu! Läste i DN att det går 1000 studenter på en lägenhet. Bor man i Västerås kan man ju pendla, men pendla är drygt.

IMGP0360 Som avslutning har ni här en bild på Otto. Mitt lilla gossedjur sen jag var riktigt liten. Det är mormor som sytt honom och han är stoppad av gamla strumpor. Iaf. är det vad mormor säger, jag har aldrig tittat efter. Otto är nog lite som jag. Han gör sig inte så bra på bild, och är mycket trevligare att träffa i verkligheten. Varför Otto? Jo, det finns en anledning men det får vänta till en annan gång. Tack å hej…

0 kommentarer:

Skicka en kommentar