I backspegeln

Jodå, jag lever och kämpar på. Inget speciellt har hänt som jag känt jag behövt skriva om. Igår var jag och tränade jujutsu för första gången. Hade lite av en intern kamp om att komma iväg, men jag lyckades till slut. Det var ganska roligt, och framförallt bra träning. Ska gå några gånger till innan jag vet om det är värt att fortsätta med. Någon form av organiserad träning tror jag är en bra idé. Att köpa ett gymkort är inget alternativ i dagsläget. Idag fick jag också ett brev från min kära moder. Hon skickade en gammal uppsats från gymnasiet som jag gav dem när det begav sig. Då var jag mycket nöjd med den, nu tycker jag mest den är lite rolig. Jag verkar inte ha lärt mig något om sär-skrivningar efter alla år i skolan, men det är bättre med det nu. Troligen något jag lärde mig när jag jobbade som lärare faktiskt. Flera i arbetslaget var smått fanatiska när det gällde detta. (Ingen nämnd ingen glömd :)

Med risk för att vara jobbig har jag scannat in den med sär skrivningar och allt för allas nöje.


Jo, man måste klicka på bilden för att kunna läsa det! Näe, nu tror jag att jag ska göra lite nytta. Ha de gött!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar