Gratis sex, annars är du torsk!

Man hör ju att sex säljer samtidigt som det är olagligt att betala för det. Sen är det kul med en "sexig" rubrik. Alltid lurar det någon. ;)
Vädret har ju blivit lite sämre på sistone. Iaf. om man gillar värme. Man kan ju undra om "That's it", eller om det kommer mera. Nog om vädret, och över till klimatet!
Varför säger man uppehåll? Menar man att det normala är att det regnar? Regnar det inte är det uppehåll! Svenskan är bra kul ibland! :) Nog om klimatet.
Anledningen till att jag skriver nu är för att jag vill göra dig kära läsare uppmärksam på någonting. Jo, "Sommar i P1" det finns på nätet, sr.se sen är det bara att klicka vidare. Igår kväll hörde jag slutet på Herman Lindqvists program (på radion), som verkade riktigt bra så jag tänkte lyssna på det.
Igår tittade jag och sambon på The Reader, som var helt ok. Kate spelar bra, men ibland förstod jag mig inte på karaktären hon spelade riktigt. Ibland verkade hon vara tämligen korkad vilket kändes lite konstigt. Efter filmen var klockan ganska mycket så det var dags att gå och lägga sig. Vi brukar alltid "floss" innan, så jag tänkte att vi kunde titta lite på Snövit under tiden. Var lite skeptisk, men det visade sig att den var riktigt bra. Lite extra kul när man har sett Shrek. Spegeln har dom tagit direkt från Snövit. "Although she's living with seven other men, sheeeees not easy!" :D Sen känns sången minst sagt gammalmodig. Att en modern Snövit skulle städa dvärgarnas skitiga "Crib" känns inte sannolikt. Men nu håller jag på att spåra ur... Ska kolla på resten av filmen ikväll troligen.
Näe, nu ska jag göra någonting där man inte behöver tänka så mycket samtidigt som jag lyssnar på lite Sommar! Hejs svejs!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar