Om kopplingen Lars och Ani

Anifront2 Jo ville bara skriva om något jag glömde lägga till i det senaste inlägget. Jag började lyssna på Lars Winnerbäck när jag pluggade i Luleå. Bor du i Sverige och inte har hört talas om Lars måste du nog bott under sten! :) Hur som helst så gillade jag (och gillar fortfarande) Lars, och lyssnade ganska mycket på honom. På den här tiden var han heller inte lika stor som han är idag. Men så en sommar så hade han blivit tillräckligt stor för att vara Sommarpratare. Naturligtvis så lyssnade jag på programmet och jag upptäckte också Ani! Det var nämligen så att Lars hade gjort en cover på en av Ani’s låtar. Lars version kallas “Du gamla fria nord”, Ani’s version heter “Tis of thee”. Jag gillar att hitta dessa kopplingar, blir lite glad när det händer.

02b

En lite tveksam bild på Lars när han cyklade runt i Linköping och inte hade odlat skägg. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar