Bara lite droger är väl inte farligt?



Ja happ! Då har det hänt, efter exakt en månad utan WoW är jag tillbaka. Måste erkänna att suget inte varit allt för starkt, men det klart att det funnits där.
Det var trevligt att träffa alla gamla guildies igen. Av någon anledning var det flera från min gamla guild TSL som "joinade" igår.
För er som inte är insatta i WoW kan det vara svårt att förstå, men det är något särskilt med WoW. Är jag beroende, nja, inte så farligt för då hade jag aldrig kunnat sluta. Jag skulle heller aldrig sitta här och skriva om det. En ursäkt jag har är att idag är sista dagen jag har möjlighet att spela på denna dator. Måste lämnas tillbaka imorgon, då det är en "Hem-PC" och kontraktet går ut nu. Kunde köpa ut den för 23000 någonting, men den är inte ens värd hälften av det. Ett problem är att klara av att spela med måtta, och egentligen gäller detta inte bara för WoW. Hade det inte varit det, hade jag säkert hittat på något annat, som t.ex. att börja blogga, eller köra spel från Facebook, eller någonting annat. När jag skrivit klart det här ska jag INTE spela utan jobba lite med matten. Sen får vi se. Kanske ska till Ulduar ikväll om vi får ihop tillräckligt med folk. Får ser hur det går. Om du kära läsare inte provat WoW tycker jag du ska söka på "World of Warcraft trailers" på YouTube. Titta på videon som hamnat längst upp. Jag får fortfarande gåshud när jag tittar på den... De går nog att ladda ner dessa trailers från Blizzards hemsida. Kvalitén på YouTube är inte särskilt bra, och gör den inte riktigt rättvisa. Näe, nu måste jag nog jobba lite!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar