Aldrig som igår, och regn och rusk.

Idag var det ingen rolig dag iaf. om man gillar att vara ute. Första dagen med jacka och mössa för mig denna höst. Skulle behövt vantar när jag cyklade till/från skolan också. Jo, nu till anledningen till att jag ville skriva. Vättern! Jo du vet sjön som jag bor tämligen nära. Har faktiskt sjöutsikt från lägenheten! Från “sovrummet” kan man se en liten bit av Vättern om man anstränger sig lite. Hur som helst så var det tämligen stora vågor idag och skiftade i en grågrön färg. Inte alls som för några dagar sen när vädret var fint och soligt. Intressant hur olika det kan vara. Hmmm… Det är mer intressant i mitt huvud än om bara läser här. Dang.

north-shore-hawaiiNästan så här stora vågor var det!  :) 

Om jag har något roligt att berätta? Nja, kanske att jag gick vilse i skolan idag. Skulle lämna in en MathLab rapport och behövde hitta matematiklärarnas tillhåll. Det gick tillslut men jag fick se mycket mer av JTH och där ekonomerna håller till. Hittade/tog/fick/norpade en penna idag också! Hihi..

Näe nu ska jag läsa Dan Browns nya bok (som min Darling köpt)innan jag blir för pömsig. Nattinatt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar