In the Zone…

Jo, bloggen (och jag) lever fortfarande. Har haft lite annat för mig bara. Denna helg var jag t.ex. “hemma” i Västerås för första gången sen jag flyttade.

Ikväll har jag suttit och ritat på en uppgift vi fick i skiss och gestaltningskursen. Det var skönt att sitta och rita… Det var bara jag i en liten bubbla av ljus i mörkret. Bra musik.. Som meditation.

IMGP0212

Tog mig friheten att ta en bild på mitt ritbord. I hörnet kan du se den bild vi hade att utgå ifrån. Sen gällde det att göra lite som man ville med den. Skulle ha djup också. Tidningen hittade jag på Pressbyrån: ImagineFX.

ScreenShot059

Tänkte avsluta med en skärmdump av mitt skrivbord. Hittade bilden på CD’n som följde med tidningen. Fin, eller hur?

Nu ska jag posta det här och försöka återställa lite av det som försvann när jag bytte design på bloggen. NN.

 

0 kommentarer:

Skicka en kommentar