Du skriver väl för i hel-ete inte om vädret!

Jo det gör jag! :P För jag tycker att hittills har vädret i J-ping varit hemskare än i V-ås. Nu ska du inte tro att jag tycker det här är något negativt! Som för några dagar sen så smattrade regnet bokstavligen mot rutorna. Idag var det något mellanting mellan regn och dimma. Skulle tagit en bild på glasögonen så hade du förstått. Jag gillar när vädret är mer extremt, man uppskattar det fina vädret mer då. För när dagarna är fina här så är de finare, och fula är fulare!

treehouse546

Imorgon ska vi ut och göra studiebesök, det låter som vi ska titta på en åker eller något i den stilen. Blir säkert kul! Med regn och snålblåst kan det bli riktigt mysigt, att komma hem! Ska ta lite bilder och kanske hamnar en del här.

Nu ska jag nog försöka sova lite. Måste vända tillbaka dygnet  efter tentaveckan och det tar alltid emot. Over n out!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar