Brandbilar, motorvägar, och trassel

Det blir lite “show and tell” och lite strödda tankar mot slutet.

DSC00025

Det brinner, omg! Det var iaf. vad jag trodde, men det visade sig att det bara var en skarp övning. Men det var kul så länge det varade.

DSC00029

Åka bil när det är mörkt ute är mysigt… Farligt är det också har man lärt sig, vilket inte är så mysigt att veta.

DSC00035

Varför blir det så här? Nej, de har inte legat ner knölade i någon ficka i några dagar. Jag har bara lyssnat på Sherlock Holmes, tagit av dem när jag blev trött. That’s it! En fjäder också! Ungefär som Forrest Gump! Mr Holmes är riktigt bra faktiskt även fast jag ofta lyckas somna när jag lyssnar. Engelskan är vacker, men också lite gammalmodig vilket leder till en del lustigheter.

Lyssna på den här! :)   Jo, vi såg 500 Days of Summer idag. Det blir VG i betyg. Trevligt med en något mindre förutsägbar Rom-Com.

Den här är också bra… *Tryck på mig* Från Watchmen, men jag tänker nog mest på Shrek när jag hör den. Om jag nu tänker på någon film dvs. :)

Får man skriva vad man vill på bloggen? för det blir en del, och ibland en hel del självcensur för man vill inte såra någon. Samtidigt undrar jag om inte det blir mer intressant att läsa om jag skulle minska på censuren lite. Det lite som Eminem. Om han inte velat såra någon skulle han nog knappast bli så känd som han blev/är. Vill jag bli känd för att rappa en massa taskiga saker? No. Sen Eminem kanske inte är det bästa exemplet för vissa av hans grejer, ganska mycket faktiskt gillar jag inte. Gillar mest de lugna låtarna (varför är det censur i Spotify? :( ). Har du orkat läsa ner hit kan jag nog ge ett exempel självcensur. Under bilden på hörlurarna tänkte jag nästan skriva.. “Nej, de har inte legat ner knullade i fittan i några dagar.” Bara för att se om någon skulle märka det. Men så får man inte skriva! Aja baja!.. Jag kommer av någon anledning att tänka på tryckfrihet och Kina… När man hör om förtrycket som pågår i Kina mot de fria ordet blir man minst sagt upprörd(de har förbjudit Facebook!). Samtidigt sitter Svensson hemma i soffan och tycker att demonstranterna hemma i Sverige mot EMU, G8, och Irak borde låsas in. Hemmablind någon? Vad har då detta att göra med om jag skriver knulla eller inte bloggen? Kanske ingenting, kanske allting.

Nu får det räcka för inatt! :) Go natt!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar