Please don’t knock me up!

På slutet av artonhundratalet betydde det att jag inte vill bli väckt. Skulle egentligen gå och lägga mig men något kom emellan, och sen kom jag på att jag inte uppdaterat bloggen på länge. Tror jag börjar tröttna lite, för det verkar inte som någon läser den. Hmm.. Den här måste ni lyssna på: Så bra! 

Jag berätta att det var en rackarnas busväder här idag. Det regnade ordentligt på vägen hem, vilket var trevligt för det är mycket mysigare att komma hem då. Hade det varit en vacker sommardag hade det varit trist att komma in, så de så! Visst är svenskan konstig, “uppehåll”? Betyder det att regn är det normala då?

hr-giger-6

Påminner det här om något? Bilden är från 1976(!), filmen du tänker på kom 1979.

*paus* Näe nu blir det inget mer skrivet, så det blir nog att gå och lägga sig. Natti!

1 kommentarer:

Linnéa sa...

Jag är visst lite seg med att svara, men bättre sent än aldrig. Vi såg Änglar och demoner och A cinderella story. Filmkväll nummer två blev det musikalkväll med Moulin rouge, Grease, Phantom of the opera och Sound of Music.

Skicka en kommentar