Kramp i pannloben!

Jag har hamnat i det prekära läget att jag vill skriva men riktigt kan komma vad jag ska skriva om. Så skriver lite oplanerat om vad som är på tapeten för tillfället. Ok, here goes:

Tapeten är blå… Det finns tallriksunderlägg på väggen. Det är ju nästan så man storknar! Storkar? Storkar kommer med ungar tydligen. Frågan är var de får tag på ungarna? Troligen bland molnen.. Det regnade idag. Mörkt, lite kallt och regnigt och jag kände mig förkyld. Försökte undvika att bli överkörd i mörkret på väg hem. Jobbigt att bli påkörd, man blir försenad, och hur blir det middagen då. *paus*

hellboy_and_liz_by_Gatling

Känns som jag tappat styrfart på något sätt. Det är lite som jag slagit knut på mig själv, svårt att förklara. Jag vill inte bli ett barn igen, det skulle vara drygt, men det finns en sak jag saknar. På den tiden var livet enklare. Ignorance is bliss, ungefär. Jag har några idéer för hur jag skulle kunna lösa knuten, problemet är bara att det är jobbigt.

Får nog sova på problemet! Natti!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar