Mockingbird

Sitter här och lyssnar på Mockingbird, och funderar på vad jag ska skriva. Jag fick något av en epiphany när jag cyklade till skolan. Jag hade nämligen tagit på mig min Buff som jag skaffade när jag hade motorcykel för att skydda halsen mot fartvinden. Tänkte att det kunde vara skönt nu när vädret är som det är. Min epiphany var att en nedkyld är det som gjort att jag känt mig lite förkyld den senaste tiden. För med min buff så försvann den där förkylda känslan. Snart måste jag nog använda halsduk istället, iallafall om vädret ska vara som det var idag (burr). Nu sitter väl husmödrarna och skrockar att det knappast var en nyhet, men i det här fallet var det jag som gjorde kopplingen. Du vet glödlampan.. Bing! *mamma ringer*

Jo just det, jag kan berätta att jag köpt en damsugare! Det här var när jag var i V-ås sist. Baklänges auktion på Mediamarkt, ropade jag in den för 1 lakan! Pris i butik var tre stycken laxar.

dyson ball (Jo, den ser tydligen ut så här!)

Inte använt den än då det var lite opraktisk att ta med på tåget, men nu till helgen ska det nog ordna sig.

Det finns mer att skriva men ingen mer lust för tillfället, så med det får jag säga tack å hej leve…

1 kommentarer:

KE76 sa...

?

Skicka en kommentar