Om samvetet


Har inte gjort några inlägg på ett tag, och det är nästan som man känner sig lite skyldig. Anledningen är nog att jag började misströsta lite. Enligt Sitemeter hade jag inga besökare, men det var för att Sitemeter koden hade försvunnit när jag bytte layout. Nu är den tillbaks och det verkar som några stycken är inne och läser här ibland. Funderar att flytta bloggen någon annanstans, för jag tycker Blogger är lite väl primitivt. Men något kul ska jag väl berätta! Jo.. Facebook är riktigt kul.
Har hittat flera som jag inte glömt, men som jag inte tänkt på på länge. Kul att se vad de gör och så. Ibland känns det som man är lite av en bakåt strävare. Bör se framåt istället för bakåt. Hmmm...
Såg på filmen Changeling idag. Helt ok. Angelina gör det bra. *paus* Försökte leta reda på någon bild jag kunde infoga och hittade en ganska bra. På mig! Den från i höstas, men jag ser iaf. glad ut och det är ju aldrig fel. Funderar på att göra ett inlägg om Ani Difranco men inte haft lusten att föra det än. Kanske imorgon, eller snarare senare idag. Timmen är sen, klockan har slagit, ackanemig vi kommer aldrig fram. Yrar jag i nattmössan? Kanske, det är bara det att jag inte har någon sådan mössa. Borde gå in på Dressman och fråga efter en. "Jag skulle vilja ha en nattmössa, och den ska se jä***gt cool ut." Varpå de tar fram den senaste kollektionen. Det är hemskt vad hårddisken väsnas, kan ju inte tänka klart. Nåja, snart måste jag lämna tillbaka det här åbäket till dator. Får se hur det går med bloggandet då. Har inte längre en stor fin skärm att titta på.
Om du kära läsare läst så här långt kan jag bara gratulera och önska att du gör någon du känner lite extra glad idag. Go natt!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar