22 Juni

22 Juni 2009

Till stugan idag. Det känns alltid som man ska flytta även fast det inte är mer väskor än att man kan bära ut allt på en gång. Sen är det alltid en massa små saker man vill göra innan man åker. ”Måste bara kolla min e-post.” Två timmar senare har man fortfarande inte kollat sin post. Man har dock hunnit titta på video om en tjej som ovetandes fått 37 stjärnor tatuerade i ansiktet medan hon sov! En katt har fallit 27 våningar och överlevt, ett träd (i USA) har sina grenar formade som ett kors. En ostbåge som ser ut som Jesus, etc, etc. En ding ding värld indeed.

Fick tillbaka min Xbox idag! I det medföljande brevet står det ”Dear Xbox enthusiast!” (Lol) Tydligen var det moderkakan som var trasig. (Lite äckligt ord, tycker ni inte?)

Behövde bunkra upp lite, så på systemet fick jag visa mitt ben (han frågade efter mitt leg) Måste se ung ut! Hade rakat mig så det kanske hjälpte (nej inte mina ben :).

I bilen lyssnade vi på Sommar. (Tycker ni ungdomar borde prova, och vill ni inte använda radion finns programmen på nätet också (sr.se)) Ett riktigt bra sommarprogram tycker jag, även fast det beror på vem som pratar. Idag var det Hanna (någonting), helt ok! Läste om henne i ”på stan” för ett tag sedan. Hon hade en råare röst en vad jag hade förväntat mig. En råare uppväxt också tydligen. Hon hade blivit lite slagen av både föräldrar och pojkvänner. Tror inte jag skulle kunna slå någon. Kanske i en extremt trängd situation där och det inte finns någon väg ut. (Där vettet slutar tar nävarna vid… J De är personerna som säger sådant här som åker på däng)

Väl framme vid stugan grillade vi och drack lite rött, det var gött. Tittade på House och smaskade på lite godis efter maten. Efter House satt vi ute en stund och lyssnade på ljuden från skogen. Det var kallt så vi satt insvepta i filtar. Det är så stilla här. Skönt. Kan inte sitta ute på balkongen hemma för det är aldrig stilla. Alltid någonting som stör.

Hua nu får det vara nog!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar