Veckan som gått


Så nu har jag haft den här bloggisen i ungefär en vecka, så jag ska berätta lite om vad som hänt. Anledningen till att jag överhuvudtaget startade var att det skulle kunna vara ett sätt att hålla ihop gamla 9F. Så här efter en vecka tror jag att jag kommit i kontakt med alla som använder nätet på något sätt (tre saknas). Hade hört talas om bilddagboken innan, men aldrig provat. Facebook hade jag provat tidigare, men hade inte använt på flera år. Även på facebook hittade jag några nya, och en del gamla kontakter. Även MSN har sett en del aktivitet. 9F gruppen har nu 11 medlemmar, så det saknas fortfarande en del. Vill du vara med är det bara att säga till.
Vet inte riktigt vad bloggen är på väg, vi får väl se, nu när nyhetens behag lagt sig.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar