Läs min hemliga dagbok!

Igår kväll funderade jag på om det var något kul jag kunde lägga upp på bloggen, och jag hittade faktiskt något! Det här kära läsare är en liten bit av min dagbok, anno 1996. Ingen har läst den förr, och nu får ni möjlighet att läsa utvalda bitar av den. Det är en massa sär-skrivningar men annars ganska kul läsning tycker jag. För de oinvigda kan jag berätta att när jag skriver det här går jag i trean på gymnasiet. (Westerlundska gymnasiet i Enköping)


Fortsättning följer! :)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Gick inte att skicka min förra kommentar. Ville bara säga att det var en kul idé att läsa gamla dagböcker. Började själv skriva på lågstadiet. Tror det är ganska många särskrivningar. Ha det gott! Carolina i ditt gamla arbetslag

Stefan sa...

Nostalgi! Tack för kul läsning :-) Tänk vad mycket som fallit ur minnet!

Skicka en kommentar