Gänget och Jag.. (för tre år sen)


Tyckte det var på sin plats att lägga in en bild på när ni var småttingar. Jag minns att vi hade en dragkamp i början, måste varit de första dagarna. Det gick riktigt bra, alla drog åt samma håll! Sen gick det lite sämre med dragandet, men det kom tillbaka starkt i nian!

Jo jag skulle gärna vilja passa på att göra ett litet upprop, typ. Ingen aning om hur många som hittat hit, så ni kan väl skriva ner er om ni hittat hit. (klicka på kommentarer)

Sen har jag också ordnat en 9F grupp på MSN (måste ha senaste versionen), riktigt kul, det blir nästan som i klassrummet, alla pratar på en gång.. :) Tur att jag inte är lärare längre!

5 kommentarer:

Unknown sa...

Fia är här!!! :D Tack Erik för att du har gjort den här hemsidan, skivan och allting annat för oss! Det är verkligen jättesnällt!

Hur går man med i våran msn grupp? :)

linneahellman sa...

Linnéa här såklart! Måste också säga att det är kul att du tar dig tid att göra den här hemsidan.
Tror dock att min dator har gått i strejk, så jag lyckas inte installera nyaste versionen av msn. Men jag ska ge det ett nytt försök :)

KE76 sa...

Roligt med lite kommentarer! Utan kommentarer tror jag ingen läser det här! Ja hoppas du lyckas med MSN Linnéa. Men jag undrar.. Är du verkligen uppe 03:17?

Anonym sa...

emily är här!
tack för att du gjorde 9f gruppen på msn, för jag vet inte riktigt har jag ska klara mig utan 9f. Vi bör ha en återträff (och inte allt för långt in i framtiden)

9f är BÄST, vackrast, underbarast, collast, knasigast, balla till tusen, crazy...
(har jag glömt nått verb?)

Anonym sa...

emily är här!
tack för att du gjorde 9f gruppen på msn, för jag vet inte riktigt hur jag ska klara mig utan 9f. Vi bör ha en återträff (och inte allt för långt in i framtiden)

9f är BÄST, vackrast, underbarast, coolast, knasigast, balla till tusen, crazy...
(glömt nått verb?)

Skicka en kommentar