Nej, det var inte igår!



Sitter med min gamla laptop i soffan och skriver. Finns en del roliga bilder här. Blandannat dessa som är tagna kring tiden då jag tog studenten. Om någon undrar varför bilderna är så gryniga beror det på att de är tagna med en gammal hederlig kamera med en filmrulle i! På den här tiden kunde man få sina bilder på en CD! Det var grejer det!
Om någon undrar vad bilderna föreställer så är den första Naturklassens dragkampslag. Det var och är kanske fortfarande är tradition på Westerlundska att natur och teknikerlinjerna har en dragkamp över ån som flyter igenom Enköping. Detta år hade vi flera stadiga bitar och vi vann tävlingen också. (Det bör tilläggas att teknikerna brukade vinna då de av tradition hade fler killar att välja mellan.)
Den andra bilden föreställer de stackars teknikerna som här hamnat i plurret. Tror en av dem som inte hamnat i vattnet kastar ägg på oss!
Den sista bilden är på själva avslutningen och jag tror bestämt att det var Champagnefrukost. Jag var rejält förkyld, så det är troligen därför jag inte ser gladare ut.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar