Det är inte slut, det har just börjat! :)


Man säger att en bild säger mer än tusen ord, och jag kan bara hålla med. Känns lite vemodigt att 9F inte finns längre, men det är här denna lilla blogg kommer in! Min tanke är att man kan hålla lite kontakt genom denna. Vore t.ex. kul att veta var alla hamnar i höst, vet ju inte ens själv var jag hamnar!
Jag vill också passa på att tacka er alla för ni var och är ett fantastisk gäng, och det har varit en sann ära att lära känna er. Blommora står på ett bord i vardagsrummet och jag tror inte jag kommer att slänga dem. Kakorna och bullarna har jag bara smakat lite på, för jag vill inte att de ska ta slut. Fånigt kanske, men sån e ja..
En idé jag har är att om det är någon som gillar att skriva lite, men kanske inte orkar ha sin egna blogg så kan ni skicka den hit! Eller så skapar jag en länk härifrån till den blogg/hemsida som ni har.
Alla som hittar hit, se till att alla andra också hittar hit. Om ni använder MSN så hittar ni mig på eriolo@hotmail.com.

Kram.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar