Ingen ork..

Tillbaka I Västerås nu. Känner mig tämligen trött och orkeslös. Vakande klockan sex och kunde inte sova, så jag lyssnade på "The Stand" av Stephen King. Var ett tag sen jag läste den sist, och hade glömt bort hur ruskig den är. Mycket blod och så.. Annars har det mest varit Louis L'Amour när det gäller skönlitteratur. Han är skön Louis.
Igår var vi nere på stan och kollade läget. Inte imponerad av utbudet. Tyckte det mesta antingen var skräp eller såg ut som skräp. Åt en Langos.. Tror inte man hittar den på kostcirkeln, men det smakade ok.
Trevligt med sommarväder ute, men att ligga och sola är riktigt min grej. Rädd för att jag ska få hudcancer. Kanske ska sola lite ändå, då det kanske kan göra mig lite piggare. För just nu känner jag mig tämligen trött och orkeslös.
Näpp nu måste jag "göra" någonting, laterz!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar