Snart ut i solen!

Gah! Måste börja om. Började skriva och sen blev det en ful blå rand under texten som inte gick att få bort. Har försökt använda både Live Writer och Word för att publicera mina inlägg men får det inte att fungera. Datorer... *mummel, mummel*. Nåja, tänkte lägga upp lite bilder från när vi var på landet.

Det här är då en bild på mitt ben! Väldigt fint. ;) Go Sens Go!

Ok här är mina ursnygga träskor! Hörde någonstans att de var inne i Hollywood. Nåja, dessa används enkom på landet. Tycker de är så där lite fulsnygga. :)

Bild från verandan. Här sitter vi och lyssnar på fågelsången å så. Ett par svartvit flugsnappare häckar i ett bo längre. Sen är det ett par Talgoxar som hälsar på och äter den fågelmat vi lagt ut. Det är mycket liv i skogen kan ni tänka!

I Nyköping är jordgubbarna dyra!


Siste men inte minst en bild från det aldra heligaste! Så här ser det ut vid min säng. Gillar när det finns mycket böcker att välja bland. Just nu läser jag dock bara en av dem.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar